Days...

Man är inte världens flitigaste bloggare... Men det verkar inte som man har några läsare i heller
så då gör det inte så mycket!!! *söker sympati*
(ps ni kan gärna skriva en kommentar eller två ngn gång! haha)

Mycket har hänt känns det som, men har alltid svårt att få över allt på bloggen.

Den lilla vattenpipskvällen hos Sigge i onsdags var trevlig..
Vivi och Sara kom och hämtade upp mig och färden mot Värnhem börjades.
Musiken var go och man fick sjunga till
"Put your hands up, put your hands up for deeeeetttttroooiiitt, our lovely city" *dunk dunk*
(glöm inte gungandet med huvudet!).
Vivi hade varit så klok och tagit med sig sin vattenpipa, men när vi anlände till Sigge hade
grabbarna redan igång två - så en tredje kändes inte så behövlig att starta!
Många fanns där - stolsvätaren, bögen, kramaren och så sigge =)
Bettan fanns också med - och utlöste ögonskölj både på vivi och sigge! =)
(efterlängtat comeback by the way!)

Fredagen var det film at my place - Miracle såg vi och vivi, bögen och kramaren gjorde mig sällskap.

Lördagen(igår) tog jag det lugnt hela dagen. Fick ett telefonsamtal från Jan som köpt mig en Ipod.
UNDERBART, blev jätteglad (tack så mycket!!!!)! Äntligen kan jag lyssna på lite musik - bl.a på väg till diverse bortaresor med fotbollen!
På kvällen kom Sara hem till mig och gjorde mig sällskap - musik spelades och Sara var DJ.
Klockan 21 hämtade vi upp Vivi som varit en duktig flicka och jobbat hela kvällen!
Sedan körde vi till Mickan där gänget fanns samlat. Bettan följde också med oss (haha!)
Jag är även denna helg helt fri från alkoholhaltiga drycker - då jag skulle (SKULLE!!!!) spela SM-kval idag.

Idag runt 9-tiden får man samtalet från ledare som informerar om att vi INTE kör upp till Getinge, Halmstad för att lira. Vi var tvungna att lämna WO p.g.a. stormen som just nu råder.
Tung besvikelse, men det kändes som det enda rätta.
Jag hade nog inte vågat köra/åka i denna storm, som dessutom hunnit ta några människors liv =(
Läste det på text-tv tidigare denna eftermiddag.

Imorgon är det dags för jobb igen - undra hur många som har kört och krockat idag?
Undra hur många bilar som kommer att lösas in? Undra hur många personskador som uppkommit?
Ja ni.... Det ser ut att bli en kommande tung vecka.. Wish me luck!


Leann Rhimes - How do I live without you
124548-81









Kommentarer
Postat av: Palm

vad har hänt med din blogg, så uppfriskande, så förnyande, vilken nystart!
haha.
Allt bra med dig?
jag är just nu i fullgång med att hitta biljetter till MCR, vilket inte är lätt när det är handikapbiljetter kvar..
Dem gick så sören under början av januari, men ajg fixar de!

2007-01-15 @ 14:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback