Ångest på lagom nivå

Jag är såååååå trött på dessa tråkiga och extremt fula designteman som det finns att välja mellan på bloggen.
Nu har jag återgått till min gamla design efter ca 1 dygns nyttjande av en annan färgglad design, men tyckte ändå att den var tråkig och oinspirerande!
Denna design jag har nu är verkligen inte heller att hänga i
julgranen, men vad gör jag?
Jag tröttnar så snabbt, vill bara ha en design som representerar mig, eller en som åtminstone
är nåt så när snygg!
Dock kan jag inte skryta med att jag vet så mycket om datorer, inte heller om blogginställningar.
Jag kan verkligen ingenting. Kom igen blogg.se - GE OSS FLER VALMÖJLIGHETER!
Eller låt mig hoppas att det finns någon annan ängel som kan hjälpa mig... *suck*

Kommentarer
Postat av: Palm

Men, ibland får man vara lite gay-pride-färgad, haha.
Men, som sagt, det finns inga biljetter om ingen lämnar återbud, men jag är på dom.
Så ni vet.
Så, nu kan ni istället åka medtill fall out boy, capish?
Hur har du de där borta, mycket på jobb idag efter helgens väder?

2007-01-15 @ 21:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback