All the way

Ja, jag överlevde nyårsafton!
Kvällen var väldigt trevlig, med mycket skratt och trevligt umgänge.. Önskade mer dans dock =)

De senaste dagarna har jag bara tagit det lugnt, kollat på Junior-VM i Hockey, där
Sverige tyvärr förlorade sin semi mot Ryssland.

Mycket har hänt fast jag orkar inte dra allt här hehe.
Blev erbjuden en fast tjänst igår på Trygg Hansa, kunde tyvärr inte ta emot den då
jag förmodligen sticker till USA i höst för att lira collegefotboll och för att plugga.
Får ju allt betalt, studierna, boende, mat - ja allt!
Så det känns som det är ett mål att sträva mot då jag varit på väg 2 ggr innan - men blivit stoppad av jobb.
Ska bara klara av SAT-provet som göra nu i slutet av januari!
Panik, jag har ju inte läst engelska på 2-3år =(
Måste plugga satan...

Helgen? Ja du,  jag jobbar endast till klockan 14 på fredag, sedan är det möte med killen som
hjälpt oss med USA. Ska väl prata om vad som behöver göra innan allt är 100% klart.
På kvällen är det träning sen fest hos Vidde - dock i nyktert tillstånd för min del.
Spelar slutspel i Eslövsturneringen på lördag.
Sedan har jag inte mer bestämt, jo eventuellt bio med mamma på söndag - vi MÅSTE se
Underbara älskade - Michael Nyqvist är en underbar skådespelare!

124548-61

Nej, nu ska vi se om systemet på jobb börjat fungera ännu - endast därför som jag kunde smyga in här
för att skriva några rader.

Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton med god champagne och trevligt sällskap!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja, nu finns det bildbevis! Hoppas att även du fick en trevlig nyårsafton.

2007-01-04 @ 16:10:52
Postat av: alex2

Underbara älskade var jättebra tycker jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback