Vardag igen

Åter tillbaka i vardagen med jobb och träning.
Kickboxningspasset igår var lika skönt som vanligt, väldigt roligt och annorlunda träning enligt mig
i varje fall.. Åter igen kunde man få ut lite aggressioner som bubblar inom sig!
Sliten var man minst sagt när man kom hem men med ett glas cola och ett dubbel-avsnitt av
CSI glömmer
man det snabbt.

Fredagen blev det både fest och utgång och hur lovely var det inte.
Att få dansa polka med Hanna till Holly Dolly Song, att diskutera olika levnadssätt med Martin och
att få prata om slagsmål med Ståhlan är guld värt!
Flickorna och grabbarna samlades alla hos Oskar och genast blev det dans och glada miner,
kvällen fortsatte på Hipp och där var minst lika trevligt!

I lördags begav jag mig till Tias fars stoooorrraaaaaaaa hus, och då menar jag stort!
Tror nästan det är det finaste huset i Malmö faktiskt.
Mitt mål för kvällen var att använda alla 6 toaletter i huset, men då ingen alkohol konsumerades klarade
jag inte av det målet, men har i varje fall testat 2 av dem.
Mysig middag och trevligt sällskap.
Har verkligen saknat att umgås med Tia. Men det känns skönt att trots vi inte ses varje dag så vet jag att du alltid finns och kommer finnas där för mig!
Runt midnatt tog flickorna en taxi till Helsingborg för utgång och jag körde hem till min lilla lägenhet för en god natts sömn.

Söndags innebar avfärd mot Köpenhamn och träningsmatch.
Har nog aldrig slösat så mycket tid på något så meningslöst.
Det enda jag hade med mig från danmark var en fläskläpp på både över- och underläppen
samt skoskav. Det hade jag gott kunnat vara utan.
Dock glömde jag snart bort mina svullna Angelina Jolie-läppar när jag fick se grabbarna i One Tree Hill
spela basket =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback