Tisdag

En liten vriden värld man lever i, det är verkligen inte samma villkor i världen och defentivt inte i mitt fotbollslag med diverse tränare som inte spelar med samma regler för alla spelare. Sjukt men sant!

Prison Break igår var spännande som vanligt, här måste man också vänta en HEL vecka tills nästa avsnitt. Men det klarar jag av i varje fall, svårare är det med One Tree Hill som verkligen spökar i huvudet på mig!

Tisdag idag och en så fruktansvärt tråkig dag. Regnigt och mulet ute och tanken på att man ska ut i detta vädret och träna ikväll gör inte en piggare precis.

Kickboxningen igår var lika härlig träning som den alltid är, kul, svettig och bra träning. Hela kroppen jobbar och det känner man verkligen. Har ingen träningsvärk idag men den kommer imorgon chansar jag på!

Vill inte till träningen, vill inte träffa mina tränare med dubbelmoral - men jag SKA även om jag inte vill, och jag ska bevisa att jag är starkare som person än vad alla dem är tillsammans!
Ska inte låta någon av dem knäcka mig.. Någon gång kommer de inse hur många misstag de har gjort.... Någon gång... Skratta bäst som skratta sist!
124548-44





Lägenheten runt juletid, då var det mys!



Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej och hå, nu ligger några bilder på puben i mailen. Så SKICKA ÖVER GLANSHÅRET TILL MIG FÖR SATAN!

2007-02-27 @ 14:10:38
Postat av: Leif

Hej vännen!! Stå på dig, DU är bättre än dom..

2007-02-27 @ 16:50:45
Postat av: Anonym

Det fixar vi!
USA, när jag skall dit så får du komma och hälsa på mig, förmodligen i NY, haha.
Men hittar jag nått fint så :)
Eftersom du är bättre på att blogga än vivi, jobbar hon fortf. på ribersborgskrogen?

2007-02-27 @ 20:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback