Thank God is Friday!

Helt underbart vad snabbt denna veckan har gått! Jag kan knappt tro det! 
I onsdags spenderade jag lunchen med min kära vän
Palm, vi möttes upp utanför Saluhallen.
Vi satte oss på Bagericafeét och mumsade i oss vars en kyckling/bacon baguette och samtalade
om allt från fotboll och hockey till resor och kläder! Alltid lika kul att träffa dig!
Fy sjutton skönt det hade varit att bara resa iväg nu, under den här årstiden som känns så dyster och mörk!

Efter jobb begav jag mig hem till mor min som bjöd på fläskpannkaka med lingon, som har varit underskattat av mig i många år, men som faktiskt var riktigt gott i onsdags =)
Efteråt satte vi oss i soffan för att kolla på OC och What about Brian, och vi var helt eniga om att OC totalt flippat ut efter att Marissa dog. Dock ordnade alla karaktärer i serien upp sig i slutet av detta onsdagsavsnitt, och ska förhoppningsvis inte vara fullt så utflippade i framtiden!
För att sammanfatta onsdagen så var den jättemysig.

Gårdagen innehöll endast jobb och träning, men gott va de! (vivis nya uttryck som lyckats printa in sig i mitt huvud något, dock inte fastnat helt ännu! hehe).
Efter träning släpptes jag av vid Nobeltorget för att påbörja min promenad hemåt.
Givetvis går jag förbi Videomix och dess underbara godisutval, hjärnan sa nej men plötsligt stod jag därinne med godissleven i ena handen och en proppfull godispåse i andra.
Fortsatte promenaden hemåt och mötte på diverse roliga människor, en kvinna som pratade med fåglarna, en man som tyckte jag hade fin jacka (min fjällis haha what?) och en uteliggare som fråga om han fick kissa på mina fötter(!) Mycket skumma människor dyker upp så fort det blir lite mörkt ute....

Men idag är det fredag, och så skönt det är! En helg fylld (nästan för full) av händelser!
Idag är det träning, därefter eventuellt fest och utgång!
Imorgon lördag ska min "lilla" Tia ha tjejmiddag då hon fyller hela 21 år =)

Tills vi ses igen


Kommentarer
Postat av: emma

nämen hej =)).. med mej är allt jätte bra, just nu så pluggar jag till samhällsläare är inne på termin två och så jobbar jag.. Vad hittar du på för något nu för tiden ? Och är allt bra med dej ? Vart ligger den lägenheten då? kram

Postat av: Jonna

Haha, ja. Mellberg to the bone. Kanske så blir det utgång idag, det var ett tag sedan så vi får se! Själv?

2007-02-02 @ 14:09:33
Postat av: emma

Okej.. Jag åkte till Usa direkt efter studenten men trivdes inte så jag åkte hem =(.. vad ska du plugga då ? Jag ska jobba hela helgen lång sen fyller min syster år så det blir lite fest för henne =), men ingen utgång.. Vad ska du hitta på för något? kram

2007-02-02 @ 15:59:03
URL: http://www.emmakristensson.blogg.se
Postat av: emma

okej gud vad roligt.. Du får ha en trevlig helg =))

2007-02-02 @ 16:53:10
URL: http://www.emmakristensson.blogg.se
Postat av: Karin

aa så kul om du går ut ikväll:)

2007-02-02 @ 17:46:07
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Jonna

Ja, vi sågs allt ute igår! Mailar över bilder imorgon, nu ska jag til F:s föräldrar.

2007-02-03 @ 13:01:59
Postat av: Jonna

You've got mail ([email protected]) - bilder! Ja, du var baskemig ganska berusad, men vem var inte det...

2007-02-05 @ 21:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback