Söndag

Ja hujeda mig vilken helg det har varit!
Fredagen var rolig och trevlig, mindre rolig i går.. Jonna och jag var väldigt trötta efter fredagens bravader!

Begav mig igår ner till Therese i Trelleborg, fick hjälpa henne med maten och vilken hjälp jag var!
Fixade allt köttet innan resten av flickorna från laget kom.
God mat och massa spel var på schemat och det var verkligen en trevlig kväll trots att jag var så trött!
Lycka var det också när jag fick skjuts hem av Eva och slapp ta bussen!

Nu måste jag in i duschen för att sedan bege mig  till mamma och Jan som bjuder på middag! Mums!
Vi måste dock ha på onlinerapporteringen på Swehockey.
Tingsryd spelar kval mot Enköping och detta är nog en väldigt viktig match för ytterligare kval mot Hockeyallsvenskan!
Ikväll är det dessutom One Tree Hill.. I LOVE IT!
Nej nu måste jag skynda mig! Puss och kram - vi ses på stan!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nej nej, de var för vulgära!

2007-02-26 @ 11:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback