Onsdag

Idag lider jag av en fruktansvärd träningsvärk, antagligen från måndagens kickboxning och gårdagens styrka och löpning. För satan vad vi sprang igår på träningen. Gjorde dock några soloprestationer som jag är hyfsat nöjd med. Ronaldo (jag) och Flinta (jojo) tränade ihop och var ett hett anfallspar!
Igår var sista träningen med Husie för Eva innan hon flyttar till Linköping.
Men detta är ju inte sista gången jag kommer att träna med Eva, det är ju jag och Eva som åker till USA ihop i höst!

Ikväll är det middag på Elyseé med några av tjejerna från laget.
En liten avskedsmiddag för Eva som flyttar på fredag.
Det ska bli riktigt mumsigt, förmodligen blir det väl fondoue!
Halva dagen på jobb avverkad, och snart är det helg igen! Och för en gångs skull har jag inga planer alls! Underbart!

124548-140

Jag och Ricard i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback