Mums

Krängde nyss ett Digestive kex som fick mig att minnas min och Sara Klaréns filmkväll.
Klarren hade med sig ett helt paket Digestive och en jättestor brieost.
Jag tror inte det tog mer än 10 min innan vi hade klämt allt detta.
Till denna festliga måltid tittade vi på "Shall we dance" med Richard Gere.
Det var tider det... Saknar min lilla Klarren som befinner sig på andra sidan atlanten...
Saknar dig massa massa massa... Vill bara att du ska veta det!!!

Dagens Jag Måste lista:

Jag måste:

- städa
- köpa mer tvättmedel
- tvätta en massa kläder
- följa tingsryds kvalmatch på datorn
- se Desperate Housewifes kl 21.00
- hinna laga mat emellan någon av alla dessa uppgifter


Kommentarer
Postat av: vivs

rings idag. jag är trött som en pungråtta på detta vädret nu

2007-02-21 @ 09:37:45
Postat av: klarren

haha ja de va tider de, haha snacka om feta. saknar dig med gums.

2007-02-22 @ 00:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback