MSN konversation med Sönne efter tvätten

sara. säger:

fan va lack jag är..

sara. säger:

en av mina "bhkuddar" i min favoritbh är spårlöst försvunnen

Sönne| säger:

Haha, kollat så det inte är ngn snuskig gammal gubbe som springer och snor dom av dig.. HAHA

sara. säger:

hahaha.. jag sprang nyss ner och kollade i tvättmaskinen och i torktumlaren

sara. säger:

där va den inte

sara. säger:

och i lägenheten är den inte!

sara. säger:

jag är 100% säker på att den fanns i bhn när jag la den i tvätten

Sönne| säger:

Haha, det är som det där klassiska mysteriet med den försvunna strumpan i torktumlaren..

sara. säger:

(hoppas du skriver ner denna underbart nödvändiga informationen)

Sönne| säger:

haha, absolut. Den skrivs ner i mitt detektivblock. Om du har några andra underkläder som är försvunna leder mina slutsatser absolut till en snuskgubbe som spanar på unga flickor.. HAHA

sara. säger:

jag hade lackat om några av mina favvotrosor försvunnit

sara. säger:

då jävlar! haha

Sönne| säger:

Haha, jaa, men snuskgubbar är ju säkert så att dom börjar i liten skala, en bh-kudde här och där, för att sedan sno ännu mer.. haha

sara. säger:

hehe

sara. säger:

ah typiskt.. den bhn finns inte kvar!

Sönne| säger:

va?? har ngn snott den av dig?

sara. säger:

i affären menar jag hjärtat! =( så jag kan inte köpa en ny

Sönne| säger:

HAHAHAHA! Okejj!

sara. säger:

hehe det hade varit riktigt skrämmande annars!

Sönne| säger:

Men har du kollat så den inte ligger i någon av de andra kläderna? det borde väl vara en rätt logisk slutsats? Haha, jaa annars hade du nog fått sätta dubbla lås på dörren =)


Kommentarer
Postat av: vivi

Och jag ringer dig imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback