Måndag

Jag hade verkligen en toppenhelg! Roligare helg än vad jag trodde det skulle bli..
Kommer berätta mer om den lite senare (ikväll förhoppningsvis!)....

Nu ska jag snart möta min kära syster Susanne och min systerdotter Felicia för att gå på bio.
Alltid kul att hitta på saker med dem, då det tyvärr inte händer så ofta.
Felicia väljer film då hon fyllde år igår, hmmmm undrar vilken film det blir..
(hoppas INTE Rosa the movie - tja man vet ju aldrig, Felicia är ju endast 12 år så...)

Nej, nu måste jag bege mig iväg från jobb.
Ska träffa dem kl 17.30 utanför SF.

Ha en underbar kväll mina (få men underbara) läsare!

(som för övrigt ALDRIG kommenterar! haha)


Kommentarer
Postat av: Hanna

hallåå ja snäckelisa. ska börja kommentera meeeeeeeera. =)

Postat av: HIVEKA HORICZ

jag ringde dig i lördags. jag minns inte vad du skulle göra. jag är sjuk sjuk sjuk. bajs. ring mig. pusss

2007-02-19 @ 19:38:17
URL: http://vivi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback