Läppglansberoende?

Ja, det får man nog säga att jag varit i ett par år..124548-137
Många har olika saker som de verkligen inte kan vara utan i sminkväg och mitt beroende i sminkväg är verkligen läppglans.
Har nog mellan 5-10 st olika i varje väska!
Så länge jag har något på mina läppar känner jag mig nöjd!

Favoriten just nu är Rimmel Full Volume liquid lipcolour i färgen "strut".
När man applicerar den känner man i början att det "sticker" lite i läpparna, detta är för att läpparna ska "svullna" upp lite och ge mer volym!
Tips för den som vill ha fylligare läppar!



Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, ja, det är ju en ganska viktig faktor för att inta rollen!

2007-02-23 @ 11:54:27
Postat av: Jonna

Jag ska till Elina på tjejmiddag, själv?

2007-02-23 @ 17:24:06
Postat av: Palm

du har förnyat, och de blev såå bra.

2007-02-25 @ 01:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback