Justin Timberlake

Ja nu börjar jag nästan bli lite trött att läsa om Justin Timberlake och alla hans nya tjejer.
Visst ska han njuta av singellivet efter ett långt förhållande, men med så många nya?
Jag undrar om hans ex Camreon dejtar någon nu? Någon som vet?
Jag älskar
Cameron Diaz för den underbara personlighet hon har, hon klarar sig mer än väl utan Justin!

Igår läste jag att Justin träffade Jessica Biel samt Alyssa Milano och nu syns han tydligen med en annan av mina personliga favoriter, dvs Scarlett Johansson.
Artikeln om de två hittar ni HÄR

Kommentarer
Postat av: caroline

jag tycker justin timberlake är ful. fattarinte vad dom bråkar om ^^

Postat av: Palm

Skvallerhöna nr 1 här, Cameron träffar en surfare.. :) haha

2007-02-06 @ 14:08:59
Postat av: Leif

Men jag då??:)

2007-02-07 @ 21:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback