Helgen som var..

Skrev alldeles nyss ett jäääättttelångt inlägg som tog mig ca en halvtimme att skriva - och när jag skulle trycka på publicera så stod där att fel uppstått! FEL!!!! Fuck blogg.se ibland alltså!
Iaf, nu kommer jag ju iaf inte lägga ner så mycket tid på detta inlägg.. Det orkar jag inte...

Nästan nyss hemkommen från bion. Filmen vi såg blev Sherrybaby, och den var helt okej. Filmen borde inte vara barntillåten dock, med tanke på alla snuskscener som fanns med. Filmens handling hittar ni här.

I fredags begav vi oss till Hipp som var lika trevligt som alltid.

I lördags begav jag mig tillsammans med några tjejer i laget till Trelleborg till Therese (i laget) och hennes pojke Patrik.
Hos Therese bjöds det på bakad potatis med tonfiskröra - mums!
Anledningen till att vi begav oss till Trelleborg var för att senare under kvällen fira vår målis Stephanies 20årsdag på hennes 20årsfest i Gisslöv (en bit utanför Trelleborg).

När jag och tjejerna anlände i Trelleborg får jag reda på att kvällens fest har ett tema
- "Glitter och Glamour". Skitbra, där stod jag och skämdes i min skrikgröna tröja och mina röda converseskor. Jag som tänkte ha en liten cool/slapp stil ikväll. Happ, skitbra.
Alla tjejerna hade glammiga kläder och klänningar, men va fan jag sticker ut i varje fall. Jag lär ju synas tänkte jag.
Hos Therese dracks det både en och två fördrinkar, men ingen för min del. Nykter kväll då min hals fortfarande var hes och sliten.
Jag fick äran att fixa en snygg sminkning på Therese som skulle matcha hennes snygga klänning, och
ack så nöjd jag blev!
När vi anlände till Gisslöv möttes vi upp av en alltid lika söt och glad Steff.
Hon visade oss in och vi letade genast upp våra bordsplaceringar.
Jag hittade min plats ganska fort och fattade snabbt tycke för min röda partypipa som låg på min plats med mitt namn på. Jag tittade mig runt och kunde inte förstå varför jag var den enda runt omkring mig som hade fått en partytuta. Tog genast upp kvällens häfte för att se vad detta innebar.
Jo, jag och en annan kille hade blivit utvalda till att vara kvällens toastmasters.
Jag tog min an uppgiften och tog mig friheten att inleda kvällen med kvällens första snapsvisa, när alla satt sig på sin plats.
Jag är mycket stolt och nöjd över min insats med tanke på att både var nykter och hes.
Om jag var hes i början av kvällen så var det ingenting gentemot vad jag var när jag kom hem!

Kvällen var riktigt rolig och det var alldeles underbart att få träffa nya människor - även om det var bönder från Trellehulla =)

söndagen följde jag med mamma som behövde handla diverse grejor. Även jag fick ett par underbara gråa mysbyxor av mamma som jag redan börjat använda flitigt!
På eftermiddagen var det födelsedagskalas för min systerdotter Felicia som fyllde 12 år.
Grattis än en gång!

Nedan kommer lite bilder från i lördags samt bild på mina gråa mjukis! ENJOY!



     Mjukisarna -- >          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback