Frustration

Mamma och jag satt med tårarna i ögonen och en oerhörd frustration i hela kroppen när One Tree Hill var slut igår. Fruktansvärt spännande och jag har INGEN aning om hur jag ska klara mig till nästa söndag. Ringde till och med Mattias i ren desperation för att fråga om han hade alla avsnitten uppe i skogarna, men ack nej.. Det hade han inte! Isåfall hade jag tvingat honom att skicka ner dem till mig!

Måste banne mig få tag på dem, men hur? Någon som vet? (och nej, jag är inte så hajj på det där med att ladda ner etc, har en gammal dator och inget bra nerladdningsprogram!)

HJÄLP NÅGON?

124548-139



Kommentarer
Postat av: Jonna

Läs min blogg och följ instruktionerna! Fast från petri pub osv, de bilderna har jag inte lagt upp där ännu men de kommer. MAILA TAXIBILDERNA OCH DE DÄR TILL [email protected], jag saknar glanshåret redan!

2007-02-26 @ 14:08:49
Postat av: Jonna

(Det är bara att ladda hem hela one tree hill ju!)

2007-02-26 @ 14:09:28
Postat av: Jonna

Instruktioner som i att du ska gå in i gmailen och ta bilderna!

2007-02-26 @ 14:48:51
Postat av: klarre

hurlångt har one three hill kommit hemma? va hände senaste avsnittet??

2007-03-01 @ 04:03:03
Postat av: Anonym

du kan kolla på youtube ex. one tree hill 417, då e de säsong 4 avsnitt 17... de brukar vara i 5 delar då

2007-06-21 @ 23:41:34
Postat av: Sara

Till anonym: Tack för hjälpen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback