Fredag igen

Veckan har gått snabbt (som vanligt!) och snart är det helg igen (efter 16.30 när jag slutat jobb).
Är något irriterad över att min hals inte blir bättre, har inte haft möjlighet att träna på en hel vecka
och det är ännu mer ångest. Känner hur fettet växer på mina lår hahaha!

Gårdagen var lugn och jag åkte hem efter jobb för att göra lite te, som för övrigt kändes väldigt lenande för min hals!
Kl 20.00 var det dags för Antikrundan (ja, jag tittar på det!). Är faktiskt väldigt intresserad av antika möbler och antika konstverk etc.
Det är alltid lika kul att sitta och gissa värdet på sakerna. Jag har dock oftast fel men jag lär mig något nytt
varje gång! Jag tror att största anledningen att jag tittar på Antikrundan beror på att torsdagen är den absolut sämsta tvkvällen. Finns verkligen inte mycket att titta på.
Annat är det på tisdagar och onsdagar - kunde de inte spridit ut alla bra tv-program under hela veckan?
Istället för att klämma in alla under två dagar!

Ikväll? Då ska jag träffa Sara och Vivi för att sedan bege oss mot Snärre i Bunkeflo.
Vivis bror Henrik och hans flicka Ylva kommer hem från Kalmar på besök över helgen.
Och det känns faktiskt mycket trevligt att de gör oss sällskap ikväll.
Med tanke på min hals tror jag att jag tar det lugnt ikväll.. Men vi får väl se hur det går!
Bildbevis kommer förhoppningsvis under helgen - men med tanke på hur slö jag är under helgerna så
är jag ingen aktiv bloggare precis. Så No promises......


Kommentarer
Postat av: emma

tack så mkt =)).. Du är inte ensamn jag följer också antikrunda missar aldrig ett avsnitt =))..du år ha en trevlig helg, vi ses kanske ute i vimlet ?!

Postat av: Palm

Lite saker som hänt, så har inte orkat.
Men, trevlig helg du med :)

2007-02-17 @ 11:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback