Day by day..

Tar varje dag som den kommer och olyckligtvis har jag varje dag de senaste dagarna vaknat upp med halsont och klåda i ögonen! BLÄ!
Helgen har varit relativt lugn.
I fredags var jag medbjuden av Vivi med familj till Lund för att kolla på Vivis bror Martin och hans
studentspex.
Följde med Vivi till hennes mormor där jag möttes av massa släkt.
Underbar mat fanns på menyn och detta kom som en stor överraskning för mig då Vivi inte
berättat att vi skulle dit för att käka innan spexet.

Väl i Lund möttes vi av många studenter som kommit för att kolla på det underhållande spexet.
Martin (vivs bror) spelade Ceasar och kallades Pompidorus.
Spexet var mycket underhållande och Martin var ju faktiskt en jävel på att sjunga!
(kommer bilder snarast!)

Lördagen och söndagen innebar i stort sett bara sängen för mig, var så trött att jag inte orkade göra någonting. Dock fick jag middag både i lördags och söndags av mamma och Jan.

Gårdagen kunde jag inte ta mig till jobb då jag mådde illa när jag vaknade, samt hade ont i halsen.
Under dagen avverkade jag 3 filmer: The Aviator, Sällskapsresan (Gran Canaria) och disneys Bilar.
Sällskapsresan är en odödlig film som alltid kommer vara lika rolig.
The Aviator var nog den mest dryga och tråkigaste film jag sett.. Tummen ner för den.
Disneys Bilar (som jag för övrigt har fått nedbränd av Leif) var hur gullig som helst, kul att se något nytt och bra från Disney.
_________________________________________________________________

Ser att jag glömde en viktig person i mitt föregående blogg-inlägg.
Denna viktiga person är en man som alltid ställer upp. Är det inte inhandlande av tekniska prylar jag behöver hjälp med, så är det att installera dem. Har jag datorproblem finns han där och hjälper mig.
Spelar jag match är han där och hejar på mig. Ett underbart stöd på alla sätt och vis helt enkelt =)

Personen som får en egen liten del i detta inlägget är Jans bror
LEIF.
Tack för att du finns!

(Ps: Leif, om du läser detta, så hade du gjort mitt liv komplett med att bränna alla
säsonger av
ONE TREE HILL .ds)
(OBS ovanstående var mammas förslag! Haha)

_________________________________________________________________

Uppdatering kl 19:45 med bilder från fredagens Lundaspex, och undrar ni vem Martin är av dem så är den den lilla knubbisen =) Enjoy!

     
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback