I girl gotta do what a girl gotta do..

Jaha, då var det december igen! Vart tusan försvinner tiden? Är det så att sekunderna går snabbare efter varje år eller? Ja för detta året har gått i skrämmande fart!
Sitter just nu i mitt rum och degar... Bredvid mig sitter min gigantiska blåa noshörning som jag fick av Davis, givetvis är den inte riktig utan det är ju bara ett gosedjur! Stor är vad den är och den tar upp halva min säng, men den måste ju också ha någonstans att sova, inte sant?
Nu är det inte långt kvar tills jag kommer hem, det ska bli så underbart att träffa alla igen!

Så vad har hänt på Miami University sedan jag senast bloggade? Ja för att vara riktigt ärlig har jag ingen aning.. Jag spenderar de flesta timmarna i biblioteket så ja... vad resten av alla 16 000 studenter gjorde har jag ingen aning om... (förutom de som gjorde mig sällskap i bibblan förstås!)
I fredags firade vi av våra två seniors i laget och det var riktigt trevligt, middag, fest och utgång.


I lördags fick jag och Eva låna en tjej i lagets bil och vi körde in till Dayton för att träffa Hersley, yes ni läste rätt... Hersley... Jag har inte träffat Patrik på aslänge så det var riktigt trevligt att se honom igen.
Historien bakom det hela är ganska rolig. Patrik ringde mig på fredagskvällen när vi festade. Lite salongsberusad som man var blev man ju jääääättte glad för att Patrik ringde. Patrik frågade mig genast om jag bodde långt i från Dayton.
Jag: NEJ, ca 45 minuter...
Patrik: Ok, jag är här just nu... du borde komma och hälsa på mig imorgon!
Jag: Jag kommer, om jag kan fixa en bil.
Sådär, då var det bestämt... Fick låna Danielles bil och tanken på att köra här gjorde mig genast lite små svettig... Automatare och dessa vägen + att jag inte kört en bil på 4 månader. Dock gick det bra.. förutom när vi blev lite vilse på vägen hem!!
Vi käkade lite och satt mest och pratade gamla minnen och hur vi har det just nu.. Riktigt skönt att se dig igen och lycka till med hockeyn!


Söndagen spenderade jag i biblioteket kan man säga, var där i 6 timmar iallafall.. Eva var där med och då känns det alltid lite lättare...

Nej hör ni, nu borde jag ta och lyfta på mitt runda arsle och bege mig in till duschen.. Känner själv hur jag stinker svett efter dagens styrketräningen. Därefter blir det mat och biblioteket... Åhh vad jag älskar skolan!

Kommer hem den 17e december, var beredda! För jag lovar er att jag kommer göra Malmös gator osäkra igen!
Det var allt, tack och hej!


image505

Jag, Jaclyn och Eva i fredags!

image506

Nya kärleken!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul för Dig att träffa Patrik.Körde Du verkligen bilen själv?--- modigt, måste jag säga. Längtar till att du kommer hem.
Puss och kram
Mamma

2007-12-06 @ 10:05:51
Postat av: Palm

måste säga att det var ett par skönheter du införskaffat!
just nu väntar jag på att dagen skall nå sitt slut så jag kan sticka hem till tobbe och dricka öl och "kb:a" !
Det är inte länge kvar nu.
Står stort skrivit i min bok: SARA KOMMER HEM!!
För väntar mig ett samtal på kvällen!
PUSS

2007-12-07 @ 19:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback