"Have you been here for 10 hours?"

Haha, jadu... nu befinner jag mig aterigen i biblioteket, mitt andra hem for ovrigt. Inte gor jag nagot nyttigt inte, jag borde plugga till mitt sista slutprov som borjar om 40 minuter, men jag ansag att blogga var viktigare!

Det har varit en tuff vecka det har.. Pluggande och andra trakiga handelser som vi inte orkar skriva ner har. Dock kanner jag som vanligt: "What doesn't kill me can only make me stronger!" Kanye, en bra kille det dar!
Jag har fjarilar i magen, ohhh josses, jag ar snart i Sverige igen och ahh vad jag langtar!

Igar befann jag mig i kallaren nastan hela dagen och kvallen/natten. En av killarna i korridoren gick igenom for 111 gangen den dagen och fragade "Have you been here for 10 hours?" Jag svarade: "Nope, but for 9".
Han vickade pa huvudet med ett leende pa lapparna och gick sedan sin vag. Trevlig kille den dar Rodney!

Jag har sa mycket jag maste gora idag. Packa till exempel. De slanger ut oss fran rummet ikvall kl 19.00 sa om jag inte har packat klart da sa far det va sa. Eva och jag maste spendera resten av helgen hos vara lagkamraters hus. Trevliga tjejer det dar.

Usch nej, en sista blick pa mina note-cards och jag ar redo att ta mig an det SISTA provet!

Simma lugnt allihopa, ar i Malmo igen pa mandag!

image527

Hiveka Horitz... Tisdag ar det fika, javisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback