Du gamla du fria

Ja nu är jag hemma... Skönt var det, men bara efter jag vaknade upp från min koma. Jag sov så djupt men det var behövligt då jag sov max 1 timme på flyget.
Det var underbart att träffa mamma igen. Jösses var längesedan det var.
Och Nisse, min lilla hund... Dig har jag saknat en massa också. Det var nice att sova med dig igen hihi. =)

Ikväll lär jag väl göra ingenting, är fortfarande sömnig så jag vet att om jag lägger mig i sängen igen, så somnar jag. Garanterat!!

Varför kommenterar ingen längre? Puh...
Kort inlägg jag vet, men John Blund har nog bestämt sig för att jag borde gå och sova igen. Eventuellt sa jag.

Kommentarer
Postat av: Semra

Hej SNÄCKAN, welcome back!

Hoppas allt väl med dig? Ser fram emot att träffa dig? Har tidigare aldrig kommenterat dina inlägg...helt ärligt roligt att följa dina steg i Usa. Hoppas du ska vara här i några veckor. Hör av dig så vi kan träffas, kanske en kopp kaffe i EspressoH eller hemma hos mig :)
Kramis
Semra

2007-12-18 @ 00:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback