All I want for Christmas is you!

Fick ett samtal från min mor och Jan igår. Blev jätteglad och det var kul och skönt att få höra deras röster igen! Mamma sa att hon längtade efter mig och det sa även Jan. Och tro det eller ej, jag saknar dem också!!!

Mamma ville att jag skulle lägga upp bilderna från vår lilla julfest vi hade. Så, eftersom jag är en så snäll dotter som jag är så ska jag genast ta och göra det!
Notera de brända kakorna på andra bilden och notera även den sista bilden där vi har klätt ut oss i julekläder inför ett styrketräningspass. Vilket härligt gäng alltså!!!!!



Kommentarer
Postat av: palm

jaa, jag vet. det går aldrig bra.
du ska se mitt lår! shit, blått/lila/gult/rött och rosa..trillade av ett bord. OCH där är en liten bula..

2007-12-10 @ 20:44:55
Postat av: Fröken Horitz

Alltså jag tror det är så bra att jag är ledig tisdag! Eller snarare jag vet! Mycket vi ska ses då! PUUSS! I LOVE YOU din mupp

2007-12-14 @ 01:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback