Us and A

Nu är vi äntligen på plats.. Vi har inte hunnit göra så mycket ännu, mer än att fixa med papper såklart!

Resan gick inte heller riktigt som den skulle. Vi flög i ett klaustrofobiskt liten plan till New York och för att inte tala om det lilla som vi flög till Dayton med.
Flyget från new york till dayton blev dessuom försenat medan vi satt i planet. Vi satt i det där lilla planet i ca 3h utan AC och luft. Jag svor flera gånger på svenska över missödet, men det fanns inget vi/de kunde göra. Piloten fick inte lov att flyga då det ev skulle komma in en storm över New York.
Vi hade tydligen tur att vi fick flyga överhuvudtaget.

Vi har fått vårt rum nu och ja, man kan väl säga att både jag och Eva trodde att det skulle vara betydligt större. Det är våningssängar och ingen av oss vill ligga överst, så just nu sover jag på en madrass på golvet! Blä...
Annars har vi fått gjort en del. Var alldeles nyss och handlade lite nödvändigheter på Wal Mart. Det är vad man kan kalla ett stort ställe!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer.

JO, jag ha faktiskt hunnit se en del heta grabbar!
Men mamma, du behöver inte oroa dig.. ÄN! Nu är det bara idrottare som flyttat in på campus. Snart kommer resterande 15.000!

Hoppas ni har det bra där hemma. Kommentera så att jag vet att ni följer vår resa!

Kram Sara (och Eva)

Kommentarer
Postat av: challe

spännandeee... hoppas ni får kul! :)

2007-08-11 @ 17:02:29
Postat av: Palm

Skönt att resan iallfall gick bättre än jag trodde.. Läste ett plan som fick vända tillbaka.
Lite orolig, haha.

Postat av: Sara

Gott att du/ni är på plats. Sovplatsen får ni väl ordna till så småningom.
Ha det jättebra. Tänker på dig.
Puss och kram.
Från mamma och Jan (nisse och store..... Du vet!

2007-08-12 @ 12:23:32
URL: http://harahundh.blogg.se
Postat av: Sara

Gott att du/ni är på plats. Sovplatsen får ni väl ordna till så småningom.
Ha det jättebra. Tänker på dig.
Puss och kram.
Från mamma och Jan (nisse och store..... Du vet!

2007-08-12 @ 12:25:03
URL: http://harahundh.blogg.se
Postat av: Ritha

Samma som ovan,men med rätt namn på avsändaren(förhoppningsvis)

2007-08-12 @ 12:27:33
URL: http://harahundh.blogg.se
Postat av: vivi

älskling, har inte haft tillgån till intenet, har inte funkat. hur har d det? saknar dig!

2007-08-12 @ 15:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback