Uppdatering

Jag vet att jag har varit dålig på det där med att uppdatera! Men man har ju ett hektiskt liv här borta för tusan. Inte många timmar man är ledig om dagarna. Och de timmarna går åt till plugg och sömn.
Vad som hänt under veckan är inte särskilt mycket.
Jag har äntligen införskaffat mig en tv med inbyggd dvd. Nate körde mig och Eva till Walmart och Nate hjälpte mig att införskaffa det mesta som jag saknade till mitt rum. Jag köpte tv, matta, överkast, "skohängare" som man hänger i garderoben och annat smått och gott. Efter Walmart visade Nate mig och Eva Oxfords sjö. Vi hade ingen aning om att här fanns en sjö. Tydligen är det en toppensjö att fiska i och till våren är den hur bra som helst att bada i... Nate har lovat mig att ta med mig på en avslappnande fisketur någon dag. Tack sa jag!
Annars är det mest träning och skola som gäller.
Vi har första riktiga "seriematchen" idag och jag erkänner att jag är nervös. Vi ska för första gången spela hemmamatch med publik. De få kompisar man skaffat kommer dit och ska bedöma en om man är bra eller dålig. Jag får lita på min kapacitet och hoppas på att jag har en bra kväll! Önska mig lycka till..................
Resten av helgen blir väl mest slappa och läxor, har fruktansvärt mycket läxor till nästa vecka. Hade jag haft ett badkar hade jag kunnat bada i läxorna. Bokstavligen.

Nedräkningen till New York resan är börjad!! På onsdag åker vi och det är lika med 5 dagar kvar! Är såå excited!

Nedan ser ni en bild på byggnaden vi bor i, Brandon Hall.. Mitt hem i några månader till i varje fall!

image397

Bild: från Evas kamera

Kommentarer
Postat av: Anna

Du verkar ha det bra. New York kommer ju att bli kanon. Saknade dig igår; var hos Karin och firade av Anders och det var verkligen kul! Men hade varit roligare om du var där. Kram

Postat av: Mamma

Grattis till Tv:n och de andra sakerna du köpt.
Viktigt för mysfaktorn.
Puss Mamma

2007-09-02 @ 16:41:16
URL: http://harahundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback