Spiderpig-postern

Jag är lycklig. Jag fann den ultimata planchen att ha på min vägg, en bild på Homer och Spiderpig från Simpsons filmen. Den är så fin och jag älskar den. Denna ska sitta på min vägg ända till jag flyttar ut härifrån.

Igår spelade vi en träningsmatch mot ett kanadensiskt lag. Matchen slutade 1-1 och jag gjorde den målgivande passningen till vårt mål. De andra laget var inte särskilt bra, men vädret tog kål på oss alla då det var ca 107 F (farenheit) ute (motsvarar runt 35 C).

I övrigt rullar skolan på som vanligt, jag har faktiskt börjat gilla mina klasser som jag tar och det går framåt.
Jag har till och med börjat skaffa vänner utanför fotbollslaget. Åt lunch med en trevlig kille från sim-laget idag som jag har en klass ihop med.
Känns verkligen skönt att kunna prata med andra och att kunna skaffa nya vänner.
Ikväll efter träningen sticker vi nog och kollar på en film på den lilla biografen vi har i stan. Den är så liten och söt och heter "Princess" haha!

Eva är duktig som kom ihåg att ta med sin kamera OCH kamerasladd så här kommer några bilder som vi tog igår innan matchen.

image389

Evas plats i omklädningsrummet

image390

En något suddig bild från vårt omklädningsrum (jag sitter vid min plats)

image391

Jag är skrämmande svettig och äcklig, men jag bjuder på denna bilden

image392

Kelsey, Eva och Jag innan matchen igår

Kommentarer
Postat av: Palm

shit så kingit med värsta filmreg. stolen? haha

Postat av: Mamma

Vilket prydligt omklädningsrum, stolar på led och så....Måste kännas konstigt med sån ordning där....
inte som i Husie precis kan jag tänka mig.
Mvh mamma.

2007-08-24 @ 00:49:31
URL: http://harahundh.blogg.se
Postat av: Tia

haha jag ser att de skrivit lund istället för lundh.. icke bra =)

2007-08-24 @ 19:37:12
Postat av: Jojo

Hej Sara!
Jag ser att du har fått mitt nummer. Haha. Fick du välja eller?
Tja!

2007-08-25 @ 03:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback