Ny dag

En ny dag är påbörjad här i Oxford, Ohio. Klockan är 9.15 och vi har nyss varit och träffat alla de andra nya tjejerna. De flesta var precis som jag och Eva, nervösa inför löptestet vi ska ha ikväll.
När tjejerna frågade hur gamla jag och Eva var fick de sig en stor chock. De hade aldrig kunnat gissa att jag snart ska bli 21 år och att Eva är 22 år. Jag informerade dem snabbt om att vi vet att vi är medvetna om att vi kommer bli de nya morsorna, trots att vi är freshmans. Fast de blev rätt glada över att vi faktiskt var så pass gamla. De tror nog att vi ska köpa ut sprit till dem haha =), men så är inte fallet då vår tränare redan sagt klart och tydligt att det ska bli en "dry season". Undrar hur det ska kunna gå?

I övrigt är allt bra, har inte hunnit ta så mycket bilder ännu, men så fort jag har gjort det lovar jag att lägga in dem.

Hur har ni det där hemma? Något nytt som har hänt? Berätta isåfall!

Nu ska vi iväg till en läkarundersökning för att se så att allt är under kontroll, att vi är friska etc.

Ha det så bra allihopa!
image383




Vår fotbollsplan ------>







Kommentarer
Postat av: Leif

Hej! Skönt att
resan gick bra, du har tydligen fått igång datan, hoppas allt funkar som det ska.
Kram leif

2007-08-12 @ 19:24:53
Postat av: Ritha

Förståndig tränare och föståndig dotter, om nu maorsan får tala. Sköt om dig och ha kul.
Puss och kram
Mamma

Postat av: Vidde

jag är trogen läsare så fortsätt blogga! vi drar på onsdag och du får mycket gärna följa vår resa på resedagboken under det mycket påhittiga användarnamnet limhamn5 haha. gl hf!

2007-08-13 @ 17:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback