Med stora steg

Ja, med stora steg närmar det sig dagen D, dvs torsdag när planet lyfter 09.05 från Köpenhamn.

Helgen har varit lovely! Absolut bästa kvällen var givetvis lördagskvällen. Brakfest på Ullvidegatan med sådär 20 tjejer och ett fåtal killar. (Palm var för övrigt ensam kille ett bra tag innan de andra anlände!)
Det var först middag med tjejerna i laget och alla åt på som galningar! (tur att vi beställde extra mat!). Senare anlände några av grabbsen och nu var det fest på riktigt.
Jag, Lalla, Sandra och grabbsen stack senare till KB och shakade asset. Jäklar vad pepp jag var, för att inte tala om min nyfunna överskottsenergi!
Tack till alla som kom till min avskedsfest. Underbart att ha sådana vänner som er. Och tack för alla presenter. Det var allt från Kalles Kaviar till målarpennor och en målarbok.

Ett extra plus till tröjan som jag fick av Lalla (hon vet att jag avgudar t-shirts!). Jag började gråta direkt när jag insåg hur mycket jag kommer sakna den tjejen. Men hon kommer förhoppningsvis över till mig i USA!

Här är tröjan med trycket som jag fick av Lalla. Ser ni vilka det föreställer?

image378

Kommentarer
Postat av: Palm

..och jag gillade de! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback