Långa dagar

Idag har det varit en äckligt lång dag och de närmaste tre dagarna kommer ungefär att se likadana ut.
Idag hade vi coopers test kl 6.30 vilket jag klarade =) (jag klarade även konditionstestet vi hade igår!) woho! Efter löpningen skulle vi ha ett hjärnskakningstest. Fick göra en massa övningar och tester så att de ska veta på ett ungefär om vi har en hjärnskakning eller inte (om vi nu skulle få en hård smäll i huvudet). Sedan vid lunch hade vi styrketest som också gick bra.
Därefter var det vila som gällde. Jag har somnat varje gång jag lagt mig ner i sängen. Jag tror personligen att det är värmen som gör mig trött. Jag har varit konstant trött sen vi kom hit och efter 5 dagar tycker jag inte att man kan skylla det på "jetseten" från svensk till amerikansk tid.

Efter vilan var det matchdags. De nya spelarna mot de äldre. Och vi små "rookies" vann faktiskt med 3-1 och jag lyckades sätta 1 =) woho igen!

Nyss käkat (eller ja,lite iaf). Maten här är ingen hit. Man hittar nyttiga alternativ, men jag tror att jag snabbt kommer bli trött på dem, men jag vill ju inte förstöra mig själv genom att käka all den snabbmaten som "restuarangerna" har att erbjuda. Så ett positivt tecken är väl att jag antagligen går ner i vikt här istället för att gå upp.

Övrigt tror jag att laget kommer kunna bli riktigt bra. Vi har faktiskt många spelare som är riktigt bra. Långt över min förväntan faktiskt. Det kommer nog bli bra ska ni se, hoppas man får spela bara!

Saknar er alla, speciellt mamma, Jan och Nisse.
(Skriv mail till mig när ni vill okej?)

Nu är det snart läggdags för mig, träning imorn klockan 6.30!

Bye bye then.

Kommentarer
Postat av: klirran

naaaw jetlagen heter de gumman. (inte jetseten) söt du e!

2007-08-14 @ 03:35:10
Postat av: Mamma

Bra gumman.Det verkar som om du har fått en bra start. Maten får du väl se längre fram om det finns någon möjlighet att påverka.
Allt bra hemma, men jag saknar dig redan.
Börjat jobba i går. Skönt, men lite segt.
Jan och Nisse hälsar. Puss o kram
Mamma

2007-08-14 @ 17:10:24
Postat av: Tia

aaaw va kul att du gjorde mal.. impa pa..hur trivs du i laget da?. de verkar som du trivs iallfall. pusspuss

2007-08-14 @ 23:12:56
Postat av: Palm

HAHA, klart jag inte har glömt dig. Sista jag skulle glömma. Som sagt tror jag att din julklapp kom in igår, haha. Jag gillar att vara tidigt ute, speciellt då de var super fint.
Hur var dem snygga killarna? :P

Postat av: ritha

Sara!
Ring mig eller maila över din adress till mig.
Jag behöver skicka papper från CSN till dig.
Det var angående din försäkring
Puss från mamma

2007-08-15 @ 10:15:02
Postat av: Stéff

Hej Lundh.. Sitter här sent på jobb och är avundsjuk.. Härligt tt du har det bra! Jag följer dig :) Puss

2007-08-15 @ 23:07:22
URL: http://dontstopmenow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback