"Jag är prickig"

Eva hon är rolig hon. När vi satt och väntade på att få betala vår kinamat på restuarangen såg det ut som Eva hade gåshud. Jag frågade Eva om hon frös. Eva svarar snabbt: - Nej, jag fryser inte. Jag är prickig.
Haha jag började gapskratta, men Eva visade sedan att hennes hud verkligen är prickig. Det var dagens roligaste.

Igår hade vi nästan ett 4 timmars träningspass. Vi hade fotbollsträning, springning och styrketräning. Allt i ett! Tack så mycket. Tur att man tog det lugnt på lagfesten dagen innan. Lagfesten som blev ett "athlete-party". Ett gäng från football laget var där och jag skaffade en del vänner från det laget. Verkligen trevliga killar. De var bara sådär två huvuden längre än mig och kanske dubbelt så breda, men jag gillar det haha. För en gångs skull kan man känna sig liten. Några simmare var också där och massa andra folk. Det blev en brakfest och jag älskade det. Äntligen få snacka med andra människor än de i laget. (missförstå mig inte, jag älskar dem i laget!).
Jag föll offer för "kegstand", jag fick dricka öl upp och ner, de höll mina ben i luften och sedan fick jag dricka direkt ur öltunnan. En stod och pumpade in ölen som bara sprutar in i munnen. Jag klarade inte många sekunder, men nu har jag iallafall gjort det. Nu kan ingen tvinga mig mer, jag har redan gjort det!

Det märks verkligen att skolan är i gång. Jag har massvis med läxor och många gånger känns det som jag bara vill sätta en kula i huvudet så trött jag blir på det. Jag är INTE van vid att göra läxor längre! Fy fan, just nu vill jag verkligen inte plugga. Men jag vet att jag måste göra det, och jag kommer att lära mig att plugga igen. Men jag har som många andra inget bra tålamod. Jag vill att allt ska hände direkt. Jag vill kunna prata helt totalt flytande engelska, jag vill kunna skriva helt korrekt engelska och det ska ske NU.
Well, I'll learn. You'll see.

image394

Courtney Source och jag. (bild från lagfesten)


image396

Jag innan "kegstand"


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nice party och det är kul när du lägger in lite bilder. Du får leva på de roliga stunderna när det är jobbigt med pluggandet dvs se fram emot kommande roliga partyn.

Postat av: Storebror

Lilla Sara i stora landet. Informera gorillorna att bror kan dyka upp när som helst.....

2007-08-28 @ 21:04:38
Postat av: Stéff

Lundh, hälsa Eva att hon inte ska känna sig ensam! Jag är också prickig :D

2007-08-29 @ 19:31:23
Postat av: Jessi

Lita pa en som varit (ungefar) dar du ar; spraket kommer! Da blir det istallet bekymmer att tala svenska och hitta de ratta orden, samt att byta fram och tillbaka tex i telefon.

2007-08-30 @ 16:52:56
URL: http://viksten.nu/jessi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback