B is for Bag, B is for Box, B is for BAG IN BOX

Då var skåpet i Husies omklädningsrum tömt. Konstig känsla det där. Har haft det skåpet i 5 år och nu stod det helt tomt. Någon annan spelare kommer ha MITT skåp. Lite svårt hade jag för att släppa taget, men det löste sig till slut. Ett litet avsked till tjejerna blev det också.
På kvällen stack jag, Lalla och Tessan till Jonna som fixat ihop en liten överrasknings-avskedsfest för Jojo. Hon visste ingenting när hon kom. Dock trodde hon ju att de skulle ha filmkväll, men så var inte fallet. Utan där satt vi några stycken som ville ta farväl. Jonna, jag och Jojo hittade på en liten dans precis innan flickorna skulle ut. Den blev ganska bra till slut. Nisse körde mig hem vilket jag var ytterst tacksam för!
Jojo åker med Klarén till hennes skola i Florida och jag önskar de båda lycka till!
(rubriken ovan är från en låt som vi hörde igår!)

Idag har det mest varit förvirring på hög nivå. Känns som allt är nerpackat men ändå inte, tänk om jag glöm något viktigt? De tre P:en är dock med, tur är väl det!
Käkade "lunch" med Vladi och Azeem också, kebab blev det givetvis. Mätt som en plätt och något lyckligare var jag.

Käkade min sista måltid hemma idag. Oxfilé och potatisgratäng. Mumsflilbabba.

Nog skrivet om mat, känner nog att nervositeten tränger på. Kan inte skriva. Är helt handlningförlamad. Attans.
Skriver när jag anlänt på andra sidan atlanten.

Kan ni som läser denna bloggen kommentera, så jag vet vilka ni är! Hade varit trevligt!


124548-379
Jag med en av mina presenter från lagkompisarna!

image380
Nisse slickar sig på nosen

image381
Mitt ben på KB i lördags

Kommentarer
Postat av: Majk

Lycka till "over there"!
kram/Majk

Postat av: Jenny.S

Haj gumman!
Kommer följa dig här o på resedagboken tills du kommer hem. Se nu till att skriva mycket, nu kommer du nämligen förgylla mina jobbe-morgnar med äventyr =)
Ha de bäst snäckan...

2007-08-10 @ 07:19:00
Postat av: Anna P

Ha det bra i stora världen. Kommer att sakna våra snack på jobbet, hur ska det gå nu?! Kramar i massor.

2007-08-10 @ 09:50:37
Postat av: Anonym

Lycka till med allt gumman! Det kommer bli suuuuper! puss /hanna

2007-08-11 @ 15:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback