We can't prevent what we can't predict

Det var längesen man klämde till med en riktigt bra rubrik. Och detta "ordspråket" älskar jag. "Vi kan inte förhindra det vi inte kan förutse", vilket stämmer ordagrannt.
Det härliga vårvädret ser ut att fly sin kos och man kan inte annat än att vara besviken. De kallare vindarna får en på mycket deppigare humör och jag har inte tid för depptankar m.m.
Jag vill fortsätta vara glad, strosa omkring med stora solglasögon och en snygg klänning. Gärna med en chai i handen. Jag vill fortsätta använda färgglada kläder som piggar upp. Jag vill kunna gömma mina vinterjackor längst in i garderoben och ta fram mina somrigare kläder... Detta har jag kunnat göra nu under den varma perioden över påsk, men nu verkar den svenska våren visa sitt rätta jag - med kalla vindar och regnskurar. Usch!
Seriepremiär i helgen, spännande... Blir tufft att ta sig an de ex allsvenska Jitex.
På fredag kommer dessutom Valdix hem efter en helt vinters säsongande i Schweiz! Ska bli kul att höra alla smaskiga historier om vad som har hänt, allt från fest till skidåkande och jobb!
Mickan ser att ställa upp med en grillfest till Carros ära och det kan ju inte bli annat än trevligt.
Hoppas nu bara att vi har vädret med oss, annars kanske man får ställa in grillningen (!)

Idag är jag ledig från träning och jag ska banne mig unna mig en lugn kväll med massor av läsning och god mat, dock tråkigt att man nästan alltid ska behöva spendera sådana kvällar ensam..

Tills vi ses igen!

Kommentarer
Postat av: Stéff

Tjohejsan! Alla sittplats är nog slut vad jag hört, men inte stå! Så den måste ju ses :) Absolut ses vi imon! Puss

Postat av: Palm

Med Gurras bror.
Ja, det var evigheter sen.
Vad är de du pluggar?

2007-04-19 @ 20:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback