Tisdag

Helgen var helgalen och det gillar vi skarpt. Lagfesten i lördags var hur trevlig som helst och vår fulla finne Nora fyllde 24år. (ja, bildbevis kommer!)
Det spelades Finska Mästerskapen, som givetvis mitt lag vann. Jag kan nu lägga till på min meritlista att jag nu är hyfsat Finlandskunnig. Det är en merit i en klass för sig!
Det sjöngs och dansades till främst Dannys låt TOKYO *you got the rhytm in you" und zu weiter.
Lina, min Lina glömde ölen i bussen och i en hastighet på 190km/h sprang hon och Steff ikapp bussen och fick tag i ölen:
Lina springandes - "Lundh har bara 3 öl, jag måste ha min ölkasse".
Jag tackar för den fina bravaden och tanken och givetivs för hela kvällen =) Väldigt synd att jag missade Saras fest i Ljunghusen dock.
Söndagen tillbringade jag i mamma och Jans trädgård. Pressade mig i ca 3 h men inte fick jag mycket färg för det.
Käkade middag efter det och var allmänt sliten.

Igår var det kostinformation med laget i klubblokalen, vi fick lära oss hur mycket vi ska äta, vad vi ska äta och när vi ska äta. Kvällen avrundades med att alla i laget fick olika recept på mat vi skulle göra. Jag, Steff och Malin fick äran att göra grahams-scones. Steff och jag övervakade ugnen och våra kära scones. Steff masakerade halvt våra scones och kniven i hennes hand hade hon svårt att släppa. Dock blev våra scones ljuvliga och förhoppningsvis uppskattade av våra lagmedlemmar =).
Skyndade mig hem och begav mig kort därefter till Richard som hade lite folk hemma. Blev lugnt för mig eftersom man jobbar idag, men man var ju tvungen att åka dit och vara lite social. Träffade Vivi och Sara som jag inte träffat på as-länge, (nån vecka bara i och för sig men det är en hel evighet för mig utan mina flickor!)
Och givetvis var det ju kul att träffa min kanske trognaste anonyma bloggläsare Vidde.
Han är en smygis, men jag vet att han läser detta nu. Så ja, en dag kommer ett inlägg tillägnad bara till dig! HAHA!
Voff Voff på dig Vidde.

Avslutningsvis måste jag påminna alla om de vill bli på bättre humör ska de lyssna på denna låten:
Thelma Houston - Don't leave me this way
Ett låttips jag fick från Sara för några månader sen och låten blir bara bättre och bättre i mina öron



Kommentarer
Postat av: kickan

ser du vad duktig jag har varit.. o sen. kiiickan på bilddagboken. hahaha sjukt aktiv.

Postat av: Stéff

HALLÅ?! Vaddå massakrerade?! dem blev ju SKITGODA!! Och jag var kung i köket trots en blåsa på min tumme!! Men vad gör man inte för teamet! :D /Mjölparntern

2007-04-03 @ 14:35:05
URL: http://dontstopmenow.blogg.se
Postat av: Sebastian

22 blev jag och det firades :)

2007-04-03 @ 16:28:51
URL: http://sebrochemback.blogg.se
Postat av: Sebastian

Påsken blir lugn för mig iår,har festat på rätt bra på sistonde. Men imorn ska det minglas,ett nytt uteställe öppnar i stan! Så blev bjuden dit av en kompis. Kan väl bli trevligt kanske=)
Lite ägg och sill kan det absolut bli :P
Du ska ut och fyra av raketer under påsken antar jag?

2007-04-04 @ 16:49:00
URL: http://sebrochemback.blogg.se
Postat av: Anonym

Känner mig mycket hedrad av omnämnandet!

2007-04-09 @ 20:02:51
Postat av: Anonym

Postat av: Vidde

2007-04-09 @ 20:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback