Räkornas kör

Skepp och Hoj va trevlig min onsdag var.. Tog det lugnt efter jobb och strosa runt i lite affärer. Kom dock hem tomhänt, men det gör inget! Därefter åkte jag hem och tillagade den godaste pytt i pannan på länge - det ni! Givetvis slängde jag mig på soffan för att invänta de charmerade läkarna på Greys Hospital, Greys Anatomy såklart! Efter det var man fortfarande pigg som en lärka, så jag satte på lite musik samtidigt som jag fortsatte titta på Kanal 5 och Fråga Olle. Patrik Ekwall satt i soffan och pratade sex, och jag kan nu erkänna att jag nästan är ännu mer obehagad av honom än jag var innan.
Fick ett samtal från Jonna som befann sig på Möllan och behövde sällskap, snäll som jag är slängde jag på kläderna igen och cyklade i minst  50km/h för att Jonna inte skulle behöva vänta allt för länge! När jag anlände råkade jag inte välta endast en cykel, utan först en, sedan min egen, sedan ramlade den andra ytterligare en gång!
Pinsamt, svar ja(pan)! Jag fann en skrattande Jonna på uteserveringen och vi satte oss ner en stund där ute för att prata. När det började bli kallt begav vi oss in för att värma oss, satte oss på ett bord där en något irriterande stark lampa var ivägen, bländad som aldrig förr var man, men det var då fick kontakt med räkorna (internt, 3 killar som kunde prata väldigt ljust som själva kallade sig för räkorna). En av räkorna skruvade av glödlampan och jag och Jonna fick plötsligt vår syn tillbaka. En rolig impulskväll, som man alltid har när man är med Jonna!

För övrigt planerar jag i mitt framtida liv att bli dansinstuktör. Kan man lära en räka dansa salsa, cha cha och foxtrot samt vals måste man ha talang.

124548-213

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, tack för bilderna... ja, det blev en minst sagt impulsiv afton. Men ack vad trevligt! Och satan vad du och räkan dansade mycket. Jag kommer aldrig att glömma hur Per såg ut sekunderna innan jag ledde honom till en taxi. Hahahaha, herre gud. Sköt om dig, vi hörs!

2007-04-20 @ 15:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback