Oj oj oj

Herregud vad tiden har gått fort. Jag har varit ledig i hela 7 dagar och påsken är över!
Ledigheten har inneburit mycket fest och jag har även hunnit umgås mycket med la familia.
Utgång i fredags var den roligaste på länge. Träffades upp hos Tia för att sedan bege oss till Plysch. På plysch var det fri bar och gratis champagne, och man kunde ju inte bli annat än rund om fötterna.
I lördags var det fest hos Richard och den var också väldigt trevlig.

Träningen är i full gång och en match har jag även hunnit med (dock ingen kommentar om den!).. Våra snygga träningskläder har vi också hunnit få och nu kan man iaf känna sig lite snygg när man tränar =)
Då min dator där hemma inte vill publicera bilder på bloggen måste jag egentligen göra det här på jobb, vilket också är väldigt svårt. Har inte lagt in mina miljontals bilder från fredagen ännu.

Dock har jag några bilder från förra onsdagens pubsittande på Möllan. Enjoy!

          

Kommentarer
Postat av: Palm

Haha, då är du som oss andra dödliga nu?
Måste vara segt efter så långt uppehåll, eller?

Postat av: Anonym

den kommentaren från dig värmde =) Skitkul att du tycker så...Vem är du på bilden?

2007-04-13 @ 10:59:37
Postat av: Sebastian

Det är jag som skrev utan mitt namn =)

2007-04-15 @ 16:51:01
URL: http://sebrochemback.blogg.se
Postat av: Sebastian

Oj,gissa som gäller alltså.. hmm! Tror det är bilden när någon sitter på en parkbänk?

2007-04-15 @ 21:09:18
URL: http://sebrochemback.blogg.se
Postat av: Sebastian

föresten,hur går det med fotbollen?

2007-04-15 @ 21:44:12
URL: http://sebrochemback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback