Morning Torben

Helgen har flugit förbi mig och idag är det valborgsmässoafton. Blir tyvärr inget majbålstittande då man givetvis tränar.  Fredagen blev lugn, Palm tittade förbi och vi käkade massa godis och tittade på bl.a. Criminal Minds.
Längesen jag hade en lugn fredag, det måste bli oftare..
Lördagen innehöll match, som jag heller inte nämner mer detaljerad om, blev ett mål för min del - och eftersom jag blev matchens lirare kom jag hem med en väska och ett paraply rikare (priset).
Därefter begav jag mig till Ljunghusen där Sara skulle ha lite folk. Blev en galet rolig kväll. Hissar för hemmafester! Speciellt när Sara står som värd. Tummen upp! Se Bildbevisen i föregående inlägg =)
TILL JONNA: Jag ringde tillbaka, men ack där var ingen Jonna som svarade då heller =(, sammanfattningsvis ringde vi om varandra helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Palm

vi gillar numera lugna fredagar :)
ha, du är med i min blogg, eeenbart pga dina fräsiga skor som jag gillar sjukt mycket!
hoppas valborg var trevligt, nu pyser jag själv till jobb då du säkert sover!!

2007-05-01 @ 09:06:39
Postat av: Palm

Haha, vem gillar inte att bli nämd i så coola bloggar som våra?
Nej, var drack och hade mig, men blev inte så sent ändå. Men trevligt.
Såg att du hade dina nya snygga sneakers ;) SÅ snygga. VIll gärna se dem på dina fötter på riktigt snart :)

2007-05-01 @ 17:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback