Det närmar sig påsk...

Igår onsdag var det styrke/spänsttest med laget, jag tror att det gick bra - det brukar ju göra det iaf. Därefter bar det av för mat och dryck på Möllan. Jag, Vivi, Tess och Sara satte oss på Mascot för att äta.
Planka med ryggbiff blev det och ack så gott det var! Ellen tittade förbi och bidrog till sällskapet. Även Sigge och Sebbe kom förbi och det var roligt att träffa dem igen. De konversationer som uppstår med dem kan man sällan hålla med några andra.
Efter en stund kom några av de andra grabbarna och gjorde oss sällskap, trevligt värre..
Det blev en lugn men mysig kväll som absolut borde göras oftare. Sitta på uteservering och äta är så ljuvligt.

Idag har jag avnjutit min första dag av sju som ledig. Att få sova ut var skönt. Runt 12 kom Jan och hämtade mig och vi begav oss till Burlöv Center för att bara strosa runt. Slutade med att Jan kom hem med en snygg tröja (funnen av mig hehe) och jag med ett par skor. Jag är nöjd, det går bra nu!
Givetvis har jag hunnit och tränat idag.. Avslutningsvis körde jag Lina hem och vi bestämde oss båda för att käka vars en falafel med fetaost! Mums på det, det var också alldeles för längesedan man käkade det!

Imorgon är det långfredag, är den extra lång då? Äsch skitsamma...
Ska iaf träffa Tia och de andra flickorna, förmodligen blir det utgång likaså.
Nu är det bingen som kallar, natti natti.
GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Glad påsk =)

Postat av: Sebastian

Gjorde det bästa av det :) När ska vi dansa föresten?

2007-04-08 @ 10:51:29
URL: http://sebrochemback.blogg.se
Postat av: Sebastian

jooo,jösses! Vilken man han är Ryan ! Favorit låt då? Vi kan dansa till mycket =)
Själv kom jag hem nu från sthlm,var uppe och såg AIK förlora..men men,livet går vidare?

2007-04-09 @ 21:36:39
URL: http://sebrochemback.blogg.se
Postat av: Palm

Du har det bra du med all ledighet.
Själv sliter man, 10-20, varje dag, hela dagen - det är så vi gör det.

Helgen, vad händer då?

2007-04-11 @ 18:46:41
URL: http://palme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback