Vill ha!

124548-38 124548-37

Dessa snygga stickade koftor från Asos är bara helt underbara! Och de är ju inte helt fel med sidenbanden runt midjan! Bara älskar när man skär av plagg på det sättet. Gillar även de stickade detaljerna från magen och ner.

Kan inte bestämma mig vilken av dem som är mest underbar! Den lila är underbar och det är ju höstens färg, men jag i lila? Nja vet inte - den senapsgula är nog mer min stil!
Hjälp, vilken av dem ska få hänga i min garderob?

Bild från Asos.com

Kommentarer
Postat av: Palm

den gula, den kommer alltid vara coola.
lila färgen är het nu, men kommer efter jul inte vara så fin!

2006-11-22 @ 18:07:32
Postat av: Modebladet

Åh, vilka snygga! Gul och lila är så snyggt! Me like =)

Postat av: Palm

dem är väldigt omtycka med ja =) ses lördagkväll?
Puss

2006-11-23 @ 23:21:38
Postat av: Johanna

Åh vilka söta!!

2006-11-25 @ 09:26:47
URL: http://johannarodell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback