Tårar

Att känna sig utanför, ledsen och sårad är kanske något som alla känner någon gång....

Anledningen till att jag är så ledsen är att jag inte förstår varför.....

Jag straffas för något jag inte gjort, och tyvärr så kan jag inte stå för saker jag inte gjort, vilket
gör mig så ledsen att behöva straffas för. Det är inte bara detta som det känns att jag straffas för, utan även andra saker som pågår i mitt liv just nu..
Att förlora en del av vänskapen med en vän som jag älskar, för en sak som jag inte förstår är något
som känns, en av de saker som kännts mest i mitt 20åriga liv.


Djup depression, som just nu känns svår att gå ut ur,
men är man inte välkommen så är man inte, och är jag inte välkommen nu, så vet jag inte om jag
någonsin vill vara det igen.... undrar om jag någonsin får reda på varför?
Jag som trodde allting var något stabilt nu, men inte...

Ska bädda ner mig i soffan igen och hoppas på att jag får lite livsgläde genom att titta på
Anna Pihl. Orkar inte gråta mer.

Kommentarer
Postat av: vivsan

vart tog du vägen på msn. ring mig gärna

Postat av: Leif

Du vet att du alltid kan ringa.
Kram Leif

2006-11-07 @ 21:15:31
Postat av: Palm

Du klarar dig utan såna människor..

2006-11-08 @ 13:46:57
URL: http://palme.blogg.se
Postat av: Palm

Visst är det kul att jag har blogg, haha.
Tack detsamma.

2006-11-11 @ 20:12:48
URL: http://palme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback