På fredag är det fest

Fredag är det fest, nja kanske inte den ärligaste rubriken man kunde komma på, men en rubrik i varje fall =)

Nej idag orkar jag verkligen inte göra något över huvudtaget.

Jobb sen träning gör en minst sagt utmattad.
Har suttit och tittat på de 3 finalgrabbarna i IDOL (ja, jag tänkte sitta och skriva om IDOL ikväll!)


Johan: Hur fan kan han vara bland topp 3? Inget mer att säga om honom faktiskt, har aldrig gillat och tänker inte börja med det nu. Ut med dig ikväll, sorry man =)

Och juryn snackade om att det var högre standard i år än tidigare säsonger, detta kan jag INTE hålla med om, hur tusan kunde Cissi stanna kvar så länge och Johan ännu längre. 
Jag kommer nästan ihåg fler namn, fler uppträdanden från tidigare idoler i tidigare säsonger.

Erik: Nja, Erik var enligt min tanke i början inget att hänga i julgranen, men han har faktiskt utvecklats och blivit bättre - jag menar I dont wanna be anything other than me - You go boy =) Du är bättre än att stå och sjunga covers i coverbands eller att sjunga karoke på något lokalt pubhäng. Ska vidare till final.

Markus: Sist men inte minst, norrlänningen som fångat alla våra hjärtan. Var har du gömt dig?
Om inte han vinner vet jag inte hur det svenska folket tänker. Sjunger med känsla, värme och hjärta.
Dessutom har du en bra röst, det har inte varit många i år som haft det!


Så nu till mig =) Vad kommer hända i helgen? Ja du, det vet jag inte.
Skulle helst av allt vilja spendera mycket pengar på "nödvändiga" saker som kläder, väskor m.m.
Men klok som jag är ska jag inte göra detta, utan i år ska jag köpa julklappar som betyder något till varje enskild person som får äran att få en klapp av mig!
Detta kommer ta tid att fundera ut och eventuellt kosta en del, för i år så är det inte pengarna som ska få avgöra!

Nu avgörs vem som åker ut... I'll be back in a few.....


Kommentarer
Postat av: Palm

hejsvej, hoppas du fick kul på tunneln?
Paris el. NY?
nästa gång får du klia :)
Ha de bra.
du är omskriven i min blogg.
puss

2006-11-26 @ 02:27:17
Postat av: vivsan

MEEN man tackar bitch! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback