Helgens summering

Helgen som var, var väldigt blandad. Lugnt på fredagen med idol och sällskapsresan (gran canaria förstås!)....
I lördags fick jag ett kärt besök av min trogne vän Jesper Palm =)
www.palme.blogg.se
Mycket längesen och precis som Palm beskriver - det var inte en dag för sent!
Fick en fin liten inflyttningspresent - red red wiiiineeee...
Givetvis drack vi upp den och det smakade super gott =)
Sedan bar det av till johanna för lite Buzz =) jag va bättre än jag trodde, skröt bara för palm för
att se om det gav en avskräckande effekt men ack det gjorde det inte!
Givetvis var jag den grymmaste gubben =) As always haha.. Jag i discokläder och afro OH YEAH.

                                                BUZZ               <----- Jag


Efter massa skratt och snack stack vi till Tunneln - jag hade faktiskt jättekul, mycket folk som man inte
träffat på länge!

I söndags tog jag det sååååå lugnt, sov bort mesta delen av dagen men det var underbart - och jag ångrar INTE det...

Igår mötte jag upp Vivi efter jobb, vivi kom på den geniala idéen att vandra till Bo01 för att ta en mysig kopp kaffe och bara sitta och prata strunt, vi har alltid något att prata om, och i evigheter kan vi dessutom sitta om ingen av oss sätter stopp =)
När vi tagit en riktig powerwalk till bosse kom vi till insikt:
- Hmm va dött här är, det kan väl inte vara stängt?
Men jovisst var det de... Kl 17:00 stängde i stort sett allt där? =( vi kom dit ca 17:20 ÅNGEST
Vad ska vi nu göra? Vi går till Möllan klämmer jag ut mig, jag är vrålhungrig..
Till slut fick jag min mat och det kändes i ben och fötter - för det var ändå en rejäl bitv i gick *pust*
Vivi somnade i sängen min och jag såg på Anna Pihl.
I veckan blir det jobb och jobb och jobb, men sen är det helg igen! Yes, utgång med flickorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback