Helg igen!

Gud, det var ju en ren evighet sen jag skrev här!
Tur att man inte har allt för många läsare ännu (HAHA)

Förra helgen var gudomlig, god mat på fredag hemma hos vivi som fyllt år! Shit 19, hon är
fortfarande tonåring (lyckost!).
Efter den goda maten blev det kortspel, vin, vin och vin.
Sedan bar det av till Hipp, längesen jag var där. Mycket trevligt faktiskt, speciellt att få svänga sina
höfter med flickorna lite grann....


Vivi & snärre

Vivi och snärre shakar på HIPP =)



Lördagen sa jag till mig själv att ta det lugnt, men det är inte så lätt när man har lagfest.
God middag åter igen och vips så har man blivit bortskämd med det två dagar i rad!! (annat än pytt i panna som man annars gör hemma varje vardag nästan haha)...

Hela laget stack till Tunneln, sedan stack jag, Anna (Hoffe), Foppa och Crisse till Mazarin - där möttes vi av monster - Nej, inga riktiga men det var ju Halloween, mest rädd var jag när jag träffa en snygg grabb som var utklädd till en snygg kvinna haha =)

Jag - (bortklippt), Tess och Anna Hoffe på Tunneln =)

tess & anna


Resterande av veckan har inneburit jobb, mycket jobb. För er som inte vet är jag skadereglerare med bilskador på TRYGG HANSA, jag hjälper försäkringstagare som varit med om kollisioner av alla dess like. Och det har inte varit roligt i veckan med tanke på vädret, jag tror att precis ALLA i Stockholmsområdet kört och krockat. Har pratat och bråkat i telefon så mycket att jag återigen blivit hes.
Dock på bättringsvägen nu.

Helg idag, endast chill idag.. Och förhoppningsvis kan jag gå på maskeraden imorgon med vivs carro och de andra =) hade varit så underbart, men vad sjutton ska man klä ut sig till????
Hjälp någon?

Kommentarer
Postat av: vivs

vill du vara så snäll och ta bort den absolut hemsk bilden!oh my god


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback