Dagar

Det tar lite lång tid mellan mina inlägg! (förlåt!) men nu kommer här  en liten uppdatering...

Dagarna går och det är väl bra det! För veckodagarna är inget roligt... Jobb och inget liv!

Jag har hamnat i en dålig trend, varenda kväll somnar jag lik förbannat i soffan framför tv, vaknar
alltid  runt klockan 2 tiden, för att avlägsna kläderna och däcka i sängen.

Helgen som var, var väääldigt lugn, gjorde absolut ingenting - vilket även det är skönt!

I måndags fick jag besök av vivi, alltid lika roligt och mysigt att sitta och prata med dig - alltid lika
härliga skratt och diskussioner! Många dyk i poolen också! jaaa(pan)! (internt!!)

Idag åkte alla magaluf-flickorna till reunion i Stockholm - tänker på er! Fan va kul ni kommer ha!
(ps ta det lugnt med era lemondrops!)


En annan lite nyhet och förändring som skedde i helgen  - från blond till brunett!

Javisst nu är man brunett - bra eller dåligt? det vet jag inte.. får väl uppdatera med en liten bild vid senare tillfälle! Är ingen höjdare på att ta bilder på mig själv serru... =)

Införskaffade även ett par wunderbara skor i veckan, svarta lågskor! så snygga och så sköna (bra förklaring på utseende? INTE? okej jag vet att jag är dålig hehe)

Middag idag med far min, on my treet - hann inte med farsdagmiddag i söndags så det fick bli idag istället =)

Längtar till imorgon, middag med ("storasyster") Lina Laaaaurrrsssoooon, mysigt - vet dock ej vad vi ska laga ännu, men tvivlar på att det INTE kan misslyckas - inte med ett så trevligt sällskap! =)


Kommentarer
Postat av: ciz

oohh brunett =), I wanna see sarao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback