Svart dröm säljes!

Happ nu måste man sälja sin älskade svarta sidendröm från HM som skulle
varit min fina nyårsklänning! Anledningen till att det blev ett "felköp" är att jag fick tipset att
köpa en storlek större än vad jag annars har, så när man fick hem den för ca en vecka sen
var den alldeles för stor.

Är nu tvungen att sälja den!

Är någon intresserad så maila vid intresse (
[email protected]) eller
lägg ett bud på min auktion:
 
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=36709163

dröm

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud va synd att den inte passa! Skulle gärna vilja ha den men den är slut i min storlek. Såg igår att dom har fått in några storlekar igen. Så om du fortfarande är sugen på den så gå in och kolla om den finns i din storlek.

Postat av: challe

haha ja. jobba är ganska trist. du får också blogga mer!! :) nu i helgen ska jag ta det lugnt bara, har sprungit lite i stan och ikväll ska jag kanske kanske ut. själv? pussokram

2006-12-09 @ 14:45:07
URL: http://charlotteomsittliv.blogspot.com
Postat av: Jonna

Nej, vad synd att du måste sälja den! Jag älskar mitt exemplar som jag klippte till på direkt när jag såg den på internet. Sköt om dig!

2006-12-12 @ 17:47:37
URL: http://www.jansdotter.webblogg.se
Postat av: Klirran from us and a

du e sjukt kass på att uppdatera din blogg. tradigt.. just nu duschar tia, sen e de fiiiiist! :D snart kommer vi hem. hoppas du har saknat mig. jag har saknat dig iaf...

2006-12-14 @ 01:35:41
Postat av: Jonna

Du hittar säkert en annan snygg klänning till nyår, oroa dig inte! Slå till på den rosa H&M-klänningen som de har med i sin julkalender som sänds imorgon - den vore snygg på Sara på nyårsafton! Tråkigt dock med sådana klänningar som halva världen då kommer att gå runt i, den svarta är ju mer diskret och den kan man matcha om så att den blir speciell. Ack! Lycka till.

2006-12-14 @ 23:04:16
Postat av: Jonna

Jag har inte den blekaste aning om vad jag ska göra på nyårsafton, men jag hoppas på en vacker klänning, god och fin middag och trevlig alkohol. Och du hade inte heller några planer, nej? Helgen däremot; Igår vankades spex och Fredrik och ikväll... ikvälll ska jag kanske umgås med Jojo! Och vad ska du göra?

2006-12-16 @ 18:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback