Oh la la

Nu har det gått en evighet sedan mitt senaste inlägg och jag skyller det hela på

att jag INTE orkar sitta vid datorn när jag väl kommer hem från jobb.
Att sitta vid en dator i 8-9 h om dagen tar hårt på mig iallafall..
Och en av gruppcheferna "halv-tvingade" mig att ta jouren idag, då
det råder så mycket ledighet nu i mellandagarna. Man kan ju inte säga att de har planerat
särskilt bra om vem som ska ta denna förbaskade jour... Idag blev jag offret!
Hmm nu sitter ni kanske där och undrar om hur länge extra jag måste arbeta idag,
det vill säga hur lång är denna jouren? Denna är endast 30 min, dvs till kl 17.
Men den här halvtimmen känns snarare som 1 - 3 h =( ÅNGEST

men nog med klagandet..
Veckan som har gått har varit nice - har hunnit med att handla julklappar - firat jul och även festat en del.

Hipp i fredags den 22nde dec och Privé på juldagen - det var NICE..
trevligt sällskap - har alltid roligt med er.. ni vet vilka ni är som ska känna sig träffade! =)

För övrigt har det inte hänt så mycket - är ledig imorgon och funderar på att ge mig upp i stan och
fightas med gamla och unga om diverse rea-plagg, men orkar man? That is the question... Nja????

Victoria secrets fashionshow är alltid lika bra och den showen visades igår.
Om man ändå vore så slimmad som de tjejerna =) det hade varit något..
Misstolka mig inte - jag är inte stor eller otränad på ngt sätt - jag har bara bred benstomme!!!!
Hahahahaha!



I Love Them:
Från vänster:Karolina Kurkova, Gisele Bündchen, (bild med 3: Heidi, Tyra & LimaIsabel, Heidi Klum och Adriana Lima

På söndag är det nyår - jag har ingen aning om vad jag ska göra och orkar ärligt talat inte bry mig
så mycket - känner att nyår är något överskattat - men ack va kul det hade varit att
få klä upp sig i någon galet snygg klänning som får alla att tappa hakan av häpnad!
Men det får väl bli nästa år kanske? haha =)

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA - hoppas 2007 blir ännu bättre än vad 2006 varit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback