Nyårsafton!

Just nu sitter jag i t-shirt och joggingbyxor och väntar på min sköna lady Vivi.

Torsdagskvällen spenderades med Jocke och Vivi på Möllan och Thai-mat - mums!
Trevligt sällskap och god mat men dålig service =) haha.. äsch dem fick iallafall några kronor i dricks!

Fredagen spenderade jag med Vivi som hade med sig sin Sex and the City box =)
Massa avsnitt matade vi av, eller rättare sagt JAG - vivi låg och sov igenom dem!

Igår Lördag, spelade vi slutspel i Eslövsturneringen med laget.
8-delsfinalen var inget att hänga i julgranen - gick vidare efter förlängning.
Kvartsfinalen desstu bättre - vann med 6-1. Jag fick till och med näta 2st =)
När jag kom hem träffade jag Hanna och Vivi i stan för en fika och lite shopping.
Ingen shopping för min del dock - endast lite alkohol som ska konsumeras ikväll.
Kön in till Systemet slingrade sig runt hela Hansa Companiet - helt galet vad mycket folk.
Men min champagne fick jag dock!

Kvällen ska spenderas med middag på tu man hand. Jag och Vivi ska göra en 3-rätters middag här
hemma hos mig.
Förrätt: Toast med ngn räkröra samt avokado.
Huvudrätt: Ryggbiff med potatisgratäng och exclusiv fetaostsallad m.m. (haha!)
Efterrätt: Pannacotta (ingen aning om stavningen är rätt)

Sedan bär det av till Limhamn och fest där grabbarna väntar!

GOTT NYTT ÅR! (ps: nästa gång jag skriver är det år 2007 - mäktigt haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback