Baaaajaaaa

Helgen har varit helt i min stil, kombinerad med lugna aktiviteter samt mindre lugna aktiviteter.

Fredags var det dags för inomhusträning, det var nice.. Därefter bar det snabbt som in i hem till
Elin, som också har flyttat hemifrån, dessutom blivit sambo med sin Patrik.
Kvällen innehöll pizza, cola, idol och sällskapspel =)
Kära nån, tack för att Markus vann by the way!

Lördagen innebar lite pyssel hemma, fick ju sätta upp min stjärna i vardagsrummet =) det blev hur fint som helst! Mysigt med lite adventspyntning. Mamma, Nisse (min hund) och Jan kom på fika.

På kvällen var det dags för den mindre lugna aktiviteten.
Vivi kom och vi lagade mat - kycklingfilé, klyftpotatis och ädelostsås =) mums (se bildbevis nedan)
Sedan kom resten av tjejerna, Felicia, Klara, Caroline och Cissi..
Det blev en hel del sång, skratt och diskussioner.. Och givetvis massa BAAAAJAAAA (internt! haha)
Det bar av till Tunneln, fick göra ett stopp först på bankomaten innan vi kunde bege oss in.
Felicia hittade polare som skulle till Buddha Bar för att lyssnar på 80talsmusik. Hon försökte få
med dem till Tunneln istället - men jag tror nog att Felicia mest var sugen på att dra till Buddha och
80-talsparadiset =) cissi var ju dock rätt klädd med sin svarta paljettjacka =)
Inne på Tunneln var det massa dans, längesen jag dansade så mycket!
Klara hade sin silvermedalj på, och bättre accessoar än den måste vara svår att hitta!!
En trevlig kväll som jag mer än gärna gör om, var alldeles för längesen.....

Igårkväll blev det mat hos mor min, mums!
Alltid skönt att kunna komma hem till mamsen och Jan för lite mat.
Då slipper man ju göra mar själv... är lite drygt när man bor ensam, dvs att behöva laga mat till en person!

Nedan ser ni bildbevis från lördagskvällen, ENJOY!


                                                

           

Kommentarer
Postat av: challe

så fin du är i brunt hår! vivi med! kram//challe

Postat av: challe

aahh absolut, bloggen är det nya lunar. haha. ja okey, jag har också funderat på att färga.. men vet inte om jag vågar haha. jo allt är bra, jag jobbar för tillfället men ska väl försöka spara ihop pengar till någon slags utlandsresa med jobb eller plugg. vad gör du, samma jobb som innan? och hur går fotbollen? kram

2006-12-04 @ 23:04:46
URL: http://charlotteomsittliv.blogspot.com
Postat av: Palm

Visst var de ball.. vad ska man säga - det är ansiktsmaskerna som gör de..

2006-12-05 @ 19:58:58
URL: http://palme.blogg.se
Postat av: Palm

Men, samma här, vi blev fotograferade säkert 4-5 gånger.. detta var väl den "bästa" dom kunde hitta.. haha. Hur blir det i helgen?

2006-12-06 @ 11:55:38
URL: http://palme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback